Kızlar 6 haftalık gebeyım bebegım canlanmış dun kanamam oldu doktora gıttık doktorum düşük tehlikem oldunu soyledi bebegımın canlandınıda dün ogrendim eve geldikten sonra aşırı derecede kanamam oldu hatta parcalar gitti kanamam devam etti kusma ates hepsı vardı akşam sonra agrım gectı bugun 2 de tekrar gıdıcem doktora bu durumu yasayan varmı cok korkuyorum bebegıme bişey oldu die lutfen bu durumu yasayan varsa yazabılırmı