Yeppudaa Adetime daha 5 gun var arkadaşlar. Az once kahve rengi bi akinti gördüm. Ic camasiri ma bakyim bir damla kan lekesi var. Adetmi oluyorum. Yada yerlesme kanamasi mi. Anlam veremedim :(
Birgul Yeppudaa ben yaşamadım ama cok araştırmıştım 3-4 gün sürerse ve cok yoğun olmazsa lekelenme şeklinde kalırsa yerleşme oluyor ama adet zaten yoğun koyu kırmızı olur kesildikten 1 hafta sonra tekrar adet olmazsan test deneyebilirsin canım