İyi akşamlar kızlar. Covid 19 testim pozitif benim boğazlarıma vurdu çok öksürüyorum yaklaşık bir haftadır evde karantinadayım ilaç falan da kullanamıyorum haliyle doktorada gidemiyorum. Sorum şu öksürdükçe suyla karışık beyaz kremsi bir akıntı gidiyor (afedersiniz) yaklaşık bir haftadır var bu durum ama bugün daha bir fazlalaştı. Erken doğum riskim vardı ama atlattım çok şükür acaba suyum mu sızıyor diye endişeleniyorum. Benimle aynı hafta olanlar sizdede varmı böyle bir durum?