Ceydaot34 Kızlar bı sorum olacak 7 haftalığım mide bulantım ve yanma hazımsızlık Oluyor sade soda içsem bi zararı olur mu acaba ?
nilsmother Ceydaot34 hayır tabikide aksine kramplara iyi gelir bebegin kemik gelişimine de iyi gelir günde bir içebilirsiniz
prensesim35 Ceydaot34 tam aksine doktorum günde bi tane iç diye tavsiye etti şeker ve tansiyon dengenlesin die yararı var
NefesDeniz Ceydaot34 Maden suyu aksine oldukça faydalı..hem magnezyum hemde zengin mineraller içeriyor. Ben 6.hafta itibari ile her gün 1 bardak maden suyu içiyorum içinede biraz limon sıkıyorum. Hele o mide bulantılarımda çok iyi geldi bana 🌸