Fatmatt Arkadaşlar gebeliği yeni öğrendim pazartesi günüydü 164.07 çıkmıştı. Çok ağrım ve bulantım var.Normal mi acaba Sürekli kasıklarım ağrıyor daha çok haraket edince ağrıyor normal mi acaba
Birgul Fatmatt normal yerleşme olduğu için bol bol dinlenmeye çalış ağır iş yapma bir de hcg takibi yap artmasına bak
MinikMucizeninAnnesi Fatmatt Bende Pazartesi beta hcg’m 75ile öğrendim bende bile kasık ağrıları başladı 😌
Eliftozak Fatmatt regl sancısı gibi oluyor aynısı bende yaşıyorum bende pazartesi öğrendim bir günde hcg değeri bile iki katı kadar yükseliyor
Emine-erol Fatmatt benim de yeni şuan bas dönmesi bulantı halsizlik var arti belim aşırı ağrıyor eşimden tutunup dönüyorum yatakta okadar yani..tatlı halsizlikler bunlar😇
Fatmatt Birgul normalde yarın aile hekimine gideceğim betaya baktırmak için. Ama ağrıdan dolayı direk kadın doktoruma gitmeye karar verdim orada da bakarlar.
Septik34 Normal adet olacakmışcasına ağrı olur rahim büyüdüğü için ağrı ağırlık olur bulantı erken sanki ama o da gayet normal hormonların etkisi
FSS Merhaba ben de dün öğrendim hamile olduğumu hcg 379 çıktı 2 gün içinde artması gerekiyor dedi doktor. benim de tam kasıklarımda değil ama genel olarak rahim bölgemde adet ağrısı gibi bir ağrım var 4-5 gündür sürüyor.
Maria9 Kese oluştuğu ve büyüdüğü için ağrılar gayet normal arkadaşlar korkmayın dayanılmayacak gibiyse doktora danışın.
Fatmatt MinikMucizeninAnnesi hmm inşallah hepimiz güzelce geçiririz süreci😊 acaba ikiz mi ki benim ki
Fatmatt Eliftozak yaa ne güzel beraberiz. Evet çok ağrı oluyor daha çok ayağa kalktığımda oluyor ağrım
Eliftozak Fatmatt ben yürüdüğümde bişey yok oturduğum zaman çok ağrım oluyor uzanınca da ayrı bir sancı tabi
Septik34 Fatmatt yok adet olma şansınız yok inşallah sağlıklı bir gebelikse. Belki üşütmüşte olabilirsiniz sıcak tutup iş güç yapmamaya gayret edin halsizlik çok normal dahada artacak ilk gebelikte akşama kadar yataktan kalkamıyodum