bernakoc06 Hanımlar 20 haftalık hamileyimm sürekli uyku halim var saatlerce uyusamda gene uykum var, prılam, ferrosenol, elevit bu hapları kullanıyorum acaba haplardan mı uyku yapıyor çözemedim benim gbi olanlarınız varmıı??
Gulsen4224 bernakoc06 prilam uyku yapıyor cnm ama ben bıraktım baya oldu yinele uykuluyum 🙈hamilelikten uyku hali normal 😂
Attent bernakoc06 canım ben prilam kulandım 2gun uykudan kafamı kaldiramadım ya nereyi bulsam uyucam evde iş güç yemek yapamaz hala geldim o derece içmedim sonra biraktim rahata döndüm ya çok iyi anlıyorum seni
bernakoc06 Gulsen4224 vallaha bana dıyolar hamıle olunurda bu kdr uyunur mu dıe şaşırıyorum acaba cokmu uyyorum dıe
Gulsen4224 bernakoc06 ben uyuyamıyorum ama uyku baya var çocuk olunca 😂🤭uyku oluyor hamilelikte baya baya
bernakoc06 Attent vallaha bn mecbur ıcıommm yoksa mıdemden hıc bısı yıyemıom halaa ama bıraksalar 2gun uyurmmm
Attent bernakoc06 evet uyku çok yapıyor hayır uykudan dolayı bebeğide besliyemiyordum kendimede bakamıyordum