imren91 ben tok dum saat 11 e aldığım randevu ya 12 küsur de girdim dr yoktu farklı dr a devretmiş gelenleri tabi kadın bir Kendi hastasını bir adamin hastasını aldığı için 1 buçuk saat geç girdim randevuma. Sözde randevu aldık düşün işimiz olsa gidemicez 💆🤦 nyse doyurdum karnımı hiç umursamadim sinirlendim yani nyse dr da bişey diyemedi sen kam verirken problem olursa başak hoca tok olucak kesinlikle öyle not gecin dedi aldılar kanı problem de olmadı biraz yüksek çıktı bir rakam la sanırım. Yarın tam ogrencem ne olduğu bu işte. 34 haft oldum daha yeni randevu buldum da 🤮🤦