Kızlar bişey soruoucam benim bebeğim sat a gör 17 haftalık ama doktor bana 18 diyo hep Bi hafta öncesini söylüyor acaba ben mi yanılıyorum kötü bişey mi bu bide ben sezeryan doğum yapıcam yanlışlıkla Bi hafta erken alırlar bu sefer gittiğimde konuşucam doktorla bu durumu yaşayan var mı acaba