Dilek-123 Merhaba anneler ocakta doğumum olacak hastane için iki tane Polar önden düğmeli pijama takımı aldım yeterli olur mu acaba
ozgeya Dilek-123 Hastane aşırı sıcak oluyor ben çok terlemiştim doğumdan sonra, bence penye takım da alın.
Selin59 Dilek-123 bence hastane de yatmak için polar uygun değil, keşke pamuklu alsaydınız kadın doğum ve çocuk servisleri çok sıcak oluyor polar çok terletiyor
Dilek-123 Tugce1803 aslında penye pijama takımı almıştım üşüdüm filan diye yorumlar okuyunca polar almak istedim bir tanede penye koyayım o zaman çok teşekkür ederim ☺️
Tugce1803 Dilek-123 ben kısa kolluyla çalışıyodum serviste bebekler olduğu için diğer servislerden ekstra sıcak☺️
Meriwa Dilek-123 polar çok gelebilir penye orta halli bakın bence odalarda klimalar var hastaneler sıcak ocakda kışın doğum yapıcam diye düşünmeyin zaten ateş basıyo iyice bide gecelik de koyun külot bez depent kullanıcaksınız pijamada sıkabilir sizi