Seydaaslantas Merhaba arkadaşlar 6+2 haftalık hamileyim karın ağrısı ve ishal var aşırı değil sizde de oldu ilaçların yan etkisi mi acaba folik asit ve prilam dr kullanıyorum.Sizdede var mıydı ?