Adet olacakmış gibi sancım var kasıklarımda , bebeğim idrar torbama baskı yapıyor bu yüzden böbreğim şişiyormuş. O sancı da bebeğimin kasılıp rahmimin yumuşamasına neden oluyormuş. Ciğer geliştirici iğne vuruldu bi sürü ilaç verildi ama hala sancılarım var. Bebeğim hareket ettiğinde bile ağrım oluyor . Canım çok sıkılıyor 😓🥺😢