Kızlar özel hastaneye gidiyorum 12. Haftada ultrasonda doktor kıza benzetti 16. Haftamda gittiğimde aynı doktor erkek dedi bende içime sinmedi devlet hastanesine gittim 18. Haftamda kız dedi bacak arası boş ben birşey görmüyorum dedi bende dedim 16. Haftada özel hastanede bebeğe erkek dediklerini söyledim o da özel hastanedeki doktorlar daha iyi olabilir ama ben bacak arasında birşey görmüyorum dedi bende artık ne yapacağımı şaşırdım 🤷🏼♀️