Kızlar 12. Haftamda bu teşhis konuldu özel bi hastanede ve doktor dünyamı başıma yıktı aşırı korkuttu beni 37 de sezeryana alıcam seni kanamaların olacak yapışırsa plesantan doğumda rahmini kaybedebilirsin asla yukarı çıkmaz vs. Vs. Diye bir sürü şey söyledi bende başka bi doktora gittim evet plesantam asagıya yerleşmişti. Cinsel ilişki yasak dendi ama biz devam ettik çok şükür bisey olmadı 19. Haftamda da asagıdaydı bugün ayrıntili ultrasonumda yukarı çıktığını ögrendim. 22 haftalık olduk şükür demem o ki korkmayın kızlar rahim büyüdükçe yukarı çıkıyor ve herkeste komplikasyon olucak diye bişey yok . Çok çok ağır işler yapmayın günlük işleriniz dışında insallah sizlerinkide düzelir. Herkese hayırla bebegini kucaklamayı diliyorum. Sorusu olanlar sorabilir 🥰🥳