Biranne02 bende yıllardır kist sorunu yaşadım 3 yıl doğum kontrol hapı kullandım küçülmedi 9 cm olmuştu bıraktım bende ne dr gittim evlenene kadar ne ameliyat oldum. 3,5 aylık evliyim dr gittim iki ay önce kist kalmamış dedi. Folik asit verdi korunma akışına bırak dedi. Ekim ayının başlarında korunmamaya başladım ve hiç düşünmedim acaba hamile kalır mıyım diye ( psikoloji çok etkiliyor emin ol buna ) 23 ekimde teste silinik çıktı bekledim kan verdim değerlerim yükseldi 5. Haftada keseyi gördüm bugün 6+1 oldum inşallah haftaya kalp atışını da duyarım. Lütfen panik yapma asla takıntı haline getirme