Elif_mert 40+3 haftalık olduk ama bebisin gelmeye niyeti yok. Cuma gün suni sancı ile dogum baslatılacak . Suni sancı ile dogum yapan var mı? Bilgi verebilir mi
Fatmasu0 Elif_mert cuma günü yaşadıklarınızı bekliyorum o zaman çünkü bende haftaya aynı durumda olucam özel olmazsa burda bu postta paylaşır mısınız bizimle