Yarın sabah 39+0 planlı sezeryanla doğum olacak inşallah.Pendik medipolde dogum olacak merak edenlere daha sonra sorulari yanitlayabilirm. Herkese dua edecegm. Bebek isteyenlere , bebeğini kaybetmişlere , hamileliği sıkıntılı hep yatarak geçirenlere, bebeğinde sağlık sıkıntısı olduğu düşünülenlere,kuvez yolu gozleyenlere , benim gibi tüp bebekle hamile kalmaya çalışanlara ve özellikle tup bebek tedavisi için maddi durumu olmayanlara herkese .. Lütfen siz de bana dua edin 💛