MiniKaya Prensannnemm 37+4 3150 kilosu boyunuda ultrason kağıdında fl yazıyor onu 7 ile çarpacaksn canm
ozlemtopal Prensannnemm 37+4 2800 dedi 4 gün önce şimdi buradakileri görünce bizimki baya zayıfıma gitti. doğuma kadar 3 olur inşallah😅
Prensannnemm MiniKaya kilosu 3 kilo 100 gram dedi boyunu kağıda fl yerine37 yazmış ama çarpınca 2 5 gözüküyor eksik değil mi
Ozlemoz Benim 36. Hafta kontrolümde doktor 3 kilo nasıl doğuracaksın tombiş biraz demişti 37+2de doğurdum 3.100 gramdı 🙅
minikbebeklerim 35 haftada 3070gr dı Allah nasip ederse 37+3te sezaryen doğumum olacak kaç kilo doğar merak ediyorum
Prensannnemm ozlemtopal İnsaAllah süt badem ceviz muz kaşar kilo aldırıyor doktorum bana sen zayifsin ama masallah bebek kilo almış dedi 😁