35+5 günlüğüm şuan ve başından beri şehir hastanesine gidiyorum. İkinci doğumun olacak. Sezeryanla doğum olacak. Şimdiye kadar memnun kalmadığım hiçbir durum olmadı. İlkinde özel hastaneye gitmiştim boşa gitmişim tüm testler için onca parayı boşa vermişim bence. Necati hançerlioğulları doktorum. Kendisindende çok memnunum