TNtalknazk Kızlar her adet olduğumda kan çok gelıyodu 11 kasım olmadım beyaz kalın akıntı ve kuru kana benzer leke geliyor neden olabilir??
Elfffcnnn28 TNtalknazk benim ikinci gebeliğim adet zamanım geldiğinde damla damla pembe akinti gelmisti sonra da kuru kana benzeyen kahverengi akıntıya döndü adet günümü tamamlayınca bitti hamile olabilirsin ama idrarda cikmayabilir sağlık ocağında kan testi yaptir bence
minikmucizemmmmmm TNtalknazk canım bende öyleyim geçen ay 12sinde adet oldum ondan önceki ay 16sında her ay 4 gün erken gelirdi 8inde bekledim gelmedi hiç belirtide yok. Sadece sık idrara çıkıyom kasıkta ara sıra batma ve beyaz akıntım var
Bibliophilia-1991 TNtalknazk biraz daha bekle belki olacaksın başlangıcı geliyor olabilir de test alabiliyorsan al yap bi erken gebelik testi sabah ilk idrarla
TNtalknazk Bibliophilia-1991 belki görürsün canım keçen ay 11ekimde sonra klomen ve folik aksit kullanıyorum klomeni atdm şımdı folik aksıt atıyorum sence olabilirimmıyım hamıle??
Zeynepsuveannesi Benim adet tarihim 28 hazirandı 30 unda bende de öyle oldu şimdi 19 haftalık hamileyim cnm ama ilaç filan kullandıysan gecikme ondan da olabilir 3 gün daha bekleyip test yapabilirsin
TNtalknazk Zeynepsuveannesi hamile olmak için klomen kullandm 11ekim şımdıde folik asit kullanıyorum canım
Zeynepsuveannesi TNtalknazk 3 gün bekle sağlık ocağında kan testi yaptır istersen belki de hamilesin bilemeyiz
TNtalknazk Bibliophilia-1991 3ay önce dubhastın atdm ilk kez 11eylül 11 ekim 30günde bır regl oldum 11ekimden sonra başladım klomene 5gün atdm canım şimdide folik asit atıyorum 😌🙏🙏🙏
TNtalknazk Alisa1212 yerleşme kanaması olabilirmi doktorlar söylüyor agrısız kuru pembeye çalan bi leke