Evet kızlar öncelikle hepinize merhaba🤗Burda herkes gibi bende doğum hikayesi okuyup bende doğurayım artık diyenlerdendim🙈Evet başlıyorum biraz uzun olabilir😅6 kasım cumartesi günüydü eşimle her zaman gibi standart akşam yemeğimizi yedik çay faslına geçmiştik tv izliyor konuşup gülüyorduk sonra ben çayları tazelemek için yerimden kalktım ve içimden böle sıcak bişey aktı gibi oldu ay dedim bişey oldu önce dedim her zaman ki akıntıdır;hiç ağrım sızım sancım yoktu çünkü, neyse bi lavaboya gideyim dedim eşime oda tabi son günlerimiz hatta haftamız doldu bile heran gelecek diye bekliyoruz heyecanlandı kalktı yerinden lavabonun önünde bekliyor suyum geldi de hadi diyor😅🤣🤣Dedim su değil ama böle jel gibi bi akıntı gelmiş kahve ile kırmızı arası bu nişan sanırım dedim dur bakalım dedim sancım falan gelir mi biraz duralım gittim çayları koydum,oturduk çaylara devam ediyorduk.Tekrar ayağa kalktığımda içimden bu sefer daha fazla bi akıntı geldi böle bacaklarımdan akacaktı tayttan sızdığını hissettim ay dedim geliyor kızım🤭Eşim hemen ne yapayım eşları indireyim mi arabaya annemlermi arayım dönüyor evde🤣Dedim şimdi şöyle yapıyoruz sen eşyaları kapının önüne getir annemler ara, ben duşa giriyorum sonra duruma göre bakacağız dedim duşa girdim sıcak suyu görünce akıntı dediğim şey yerini suya bıraktı ve bi su bardağı kadar geldi sanırım çıktım duştan üzerimi giydim su akmaya devam eder diye depend taktım bitane evde kolidorda yürümeye başladım annemler geldi o sırada sancım geliyor mu diye kontrol ediyorum hiç bişey yok diyorum suyum geldi sancım yok ne yapacağım doktorum önce suyun gelirse hastaneye gelmeni tavsiye ederim demişti bende ona yazdım hastaneye gitmemi önerdi yine bende bu yüzden toparlandık yola çıktık benim bu sırada hala şiddetli bi sancım yok hafif bi bel ağrım var azda kasık ağrım hastaneye vardık nstye bağladılar açıklığa baktılar 1 cm açıklık ama sancı yoktu; Doktoruma bilgi verdiler yatış yapın kontrol edeceğim dedi saat başı nst istedi.Ben hastaneye gittiğimde akşam 8.30 falandı, 9 da yatışım yapıldı.Ve 10.00 nst taktılar sancılarım az ama düzenliydi.ben bu sırada nst her söktüklerinde kalkıp hareket edip yürüyüş yapıyor pilates topunda hareketlerimi yapıyordum.sancıların saat 11 e gelince biraz daha fazla hissetmeye başladım tekrar açıklığıma baktılar 2,5 cm dediler.açılman çok güzel gidiyor dedi ebeler.aynı şekilde hareketlerime devam ettim,eşim belime masaj yaptı annem bir yandan bana dualar okudu Meryem ana otunu koydu suya, bu şekilde saatler geçti 2 de artık ben canımla uğraşıyordum sanki nstde sancılar yükseliyor ve her sancım girdiğinde ben kusuyordum doktorum 12 sen sonra bişey yememi istemişti bebeğimin büyük olmasından kaynaklı hiçbişeyin belli olmayacağını sabah sezeryanda alabileceğini söyledi tedbirli olalım dedi. Neyse ben sancılarımı çekmeye devam ediyordum her saat başı nstye takılıp sancılarımı ölçüyorlar açıklığa bakıyorlar ama ben sancımları çekerken kusmaktan bi hal oldum doğurmaya gücüm kalmadı nerdeyse artık midemde bişey kalmadı safra kusuyordum sabaha karşı.saatler sabah karşı 4 te açıklığım 5 cm olmuştu ben artık bu gidişle sabaha doğururum diye düşünüyordum. Doktorum geldi ebeler ile birlikte 7.30ta kontrol ettiler 8 cm açılmam var ama çocuk hala kafası kanala girmemiş doktorum bunun gece boyunca kontrol ettik çocuk bi türlü girmiyor bu şekilde ben sana normal doğum yaptırmam riskli dedi vakum gibi yöntemler var ama tavsiye etmiyorum riskleri yüksek sezeryan gibi güvenli bi yol varken zorlama derim dedi kendinide yoruyorsun şuan dedi.ben hala normal doğum yapmak istediğimi biraz daha yürüyüş falan yapayım bi kaç saat daha bekleyelim girer belki hocam dedim ben istediğim için biraz daha bekleyelim ama bişey değişmeyecek emin ol kendini yoruyorsun dedi olsun dedim odamda ebeler benimle kaldı ve bana destek oldular çocuğu kanala girmesini sağlamak için hareketler yaptırdılar perine masajı yaptılar ama onlarda aynı şeyi söyledi doğumda bebeğin aşağı inmesi ve açılmanın aynı seyirde ilerlemesi gerekiyor ama bebeğin kafası çok geride dediler.doktorum gittikten 2 saat sonra artık herşey daha dayanılmaz hal almış ne bebek kanala giriyor nede ben sancıdan durabiliyordum yapacağım çok bişey yoktu ve artık ilimizdir riske atmak istemedim ve beni ona kavuşturun dedim hemen ameliyathaneye alındım zaten doktorum hazır bekletiyordu.eşimle beni aşağı asansörle indirirlerken sadece göz göze baktık hiç konuşamadık ama gözlerimizle birbirimize çok şey anlattık ikimizde bunu böyle beklemiyorduk ama kısa bir süre sonra o minicik ellere kavuşacaktık elimi tuttu öptü bende ona gülümsedim ve kapıyı kapattılar.Ve işte artık Ameliyathanedeydim.Evet orası soğuk ama doktorum ve ekibi çok tatlılardı herkes çok sıcaktı biri elimden tuttu beni sürekli sakinleştirmeye çalıştı konuştu o sırada spinal yapıldı kendinizi kasmazsanız sadece iğneyi hissediyorsunuz ben normal doğum sancıyla indiğim için o iğne bana hiçbişey gibi geldi bi anda belden aşağım uyuştu hemen yatırdılar beni ve örtülerle örtmeye başladılar iki hemşire sürekli bunlar yapılırken benle konuşup dikkatimi bu yapılanlardan uzak tutmaya çalışıyorlardı ama tatbiki farkındasınız çünkü sadece belden aşağınız uyuşuk yapılanları hissediyorsun ama acı hissetmiyorsunuz.Neyse gelelim son aşamaya ve doktorum geldi ve başladılar doktorum benle konuştu sürekli iyiki böle yapmışız Hilal şuan daha net görüyorum bu küçük cadı bu kanala asla girmezmiş en doğrusuna karar verdin dedi.Ve o ses🥰 Bi ağlama viyak viyak bi ses ve gözümden süzülen birkaç damla yaş işte geldi benim prensesim♥️Hemen doktorlar ilk kontrollerini yaptı onlar kontrol ederken bende onları izledim ve getirip üstüme koydular o kokuyu içime çektiğimde herşey geçti♥️Birtane fotoğraf istedim hemen hemşireden çekti ve daha fazla üşümesin babasına götürelim dediler ve çıkardılar onu☺️benim dikişlerim atıldı ve sonra odaya çıkarıldım.Tabiki hala uyuşuk oluyorsunuz odama çıkarıldığımdada hala öyleydim ama tek istediğim odamda beni bekleyen kızımı kucağıma alıp eşime sarılmaktı öylede yaptım hemen emzirdim minnoşumu🥰sütüm azdı evet ama gelecekti illaki ne kadar olursa emzirin o emdikçe geliyor çünkü🥰 Buda benim hikayem♥️sizler içinde herşey nasıl hayırlısıysa öyle olsun dualarınızı böle yapın sezeryan yada normal önemli olan onlara sağlıkla kavuşmamız hepinize sağlıkla güzel doğumlar diliyorum♥️Yazdım roman oldu🙈🤣Kusura bakmayın biraz uzun oldu😅🙈