Kevsertemur İkiz bebeklerimin olduğunu öğrendim daha 4 haftalığız 😊bu program da ikizlere göre kayıt oluşturabiliyor muyuz bilgisi olan var mı acaba
Busbushatun Kevsertemur ay masallah cok erken ogrenmıssınız bende yarı doktora gtcem 6+4 teyız acaba dıyordum ıkızlerde bellı olur mu umut oldunuz smdı bana🙈 hayırlı olsun rabbım saglıkla tamamına erdırsın
lara2605 Kevsertemur hayrl olsun tatlım hoş gelidn normal yolla mı ikiz oldu yoksa tüp bebek ya da klomen aşılama mı yapıldı
Aysnpmk Kevsertemur sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim inşallah 🙏 bizde kızlarımla 31+5 olduk bile ☺️ Beslenmenize dikkat edin iki bebeği beslemek zor 🙈
Kevsertemur Busbushatun Busbushatun Hiç ertelemeden gidin keselerini gördük çok şükür önemli olan sağlıcakla gelişmeleri tabi ki darısı da isteyen ve sizin başınıza inşallah çok sağolun güzel dilekleriniz için😘
Busbushatun Busbushatun kan degerınız kac cıkmıstı acaba ıkızlerde yuksek oluyormus dıyorlar da dogrumu bılemedımmm
Kevsertemur lara2605 normal bize de sürpriz oldu aile yapılarıyla alakalı olduğunu öğrendik Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için 😍
Kevsertemur Aysnpmk tek korkum da bu aslında ilk haftalardan aşırı iştahsızlık başladı doktor vitamin kullanmamı istedi ama inşallah sağlıcakla bakabilirim