Elf0305- 11 haftalık hamileyim ilk defa çok küçük bir leke gördüm sıvı belimde çok ağırıyo sizce normalmi kızlar ? Endişelendim de
Ayseege6156 Elf0305- endişe etme canım ama doktorunu ara mutlaka sor eğer ulaşamıyorsan hastahaneyi ara o şekilde odasına bağlasınlar
Dilara1503 Elf0305- canım bence doktora git mutlaka çünkü hamilelikte lekelenme veya kanamanın hiçbiri normal kabul edilmiyor tehlikeli zaman çünkü Allah korusun tedbirli ol
Elf0305- Hani çok küçük böyle çok dikkat ettiğim için gördüm yani ama endişelndim yine teşekkür ederim 🤦🏻♀️