frauz Herkese merhaba 🌸 Gebelikte Monurol 3 gr isimli Şase ilacı kullananlar *kaçıncı haftada kullandığını *yan etkisi olup olmadığını *hangi rahsızlıktan ötürü kullandıklarını yazabilirler mi acaba? Çok teşekkürler şimdiden
oykuduru21 frauz ben dün yani 15+3te kullandım doktorum hafif idrar yolu enfeksiyonum olduğu için vermişti yatmadan önce son kez tuvalete gidip bi bardak suya koyup içiyorsun yatıyorsun sabaha kadar tuvalete gitmemen gerek çok fazla sıkışmadıkça rahatlattı beni açıkçası. Yan etki olarak içip direk yatınca sanki ağzıma geliyor gibi hissettim bu tarz suda çözünen ilaç sevmem ondan olsa gerek başka bi sıkıntı olmadı
Liyagns İdrar yolu enfeksiyonunda kullanılıyor. Gebelerde de rahatlıkla kullanılabilecek bir ilaç tek dozdur. Bir bardak suya atıp gece yatmadan içiliyor, içmeden önce idrara çıkın çünkü ilacı içtikten sonra sabah idrara çıkmanız öneriliyor. Geçmiş olsun.
Feerihan Ben de 31 haftadayım 2.kez kullanacam ama hemen tuvaletim geliyor geçen 12 buçukta içip yattım 2.40 da şiddetli bi sıkışmayla uyandım bu gece tekrardan içeceğim bakalım
Feerihan Bir zararı yokmuş ama benim lökösit 83 gözüküyor yüksek yani. Salı kontrole gideceğim 3 litre suyun altına düşme demişti doktor 😭