Didemhalil Ayseege6156 tabii ki haklısınız çok hak veriyorum size benim telaffuzda hata olmuş. Ama dediğiniz gibi biz daha fazla dikkat etmeliyiz bizim okulda iki ogretmende çıktı malesef. Her gün annemlerle yiyip iciyoruz iç iceyiz onlarla yapacağım sadece kayinvalidemler risk taşıdığı için onlar gelmeyecek
Didemhalil Buseumut2011 teşekkür ederim bende sabırsızlanıyorum artık hissetmek için tekmeler acıtıyor mu prki. Bizimki çok hareketli zaten
Buseumut2011 Didemhalil hiç acıtmıyo aksine gülümsetiyo çok güzel değişik bi duygu hatta vursun diye konuşuyoruz onunla babası konuşunca direk tepki olarak tekme atıyo hatta onunda çok hoşuna gidiyo 🥰
OzgeSahin2 Didemhalil Ayyy kiyamam insallah hissedersin🥰Cok guzel bi his bigun hissetmeyince bisey mi oldu diye deli oluyorum ama bekliyorum sonra oynuyo geceleri😊
AyGC OzgeSahin2 ya benim de öyle, 23 hafta olduk. Bir gün Çok iyi hissediyorum pat pat diğer gün aralıklarla nadiren
OzgeSahin2 AyGC Aynen valla şuan sabahtan beri uyumuyo kipir kipir mesela iki gün once hicbisekilde oynamadi cok merak ettim bisey mi oldu diye doktoru aramamak icin zor durdum sonra yataga uzandim günün sonunda oyle bi iki tekme atti da iyiyim dedi 😂🤭
Didemhalil OzgeSahin2 yaaaa muhteşem bişey gerçekten 😍 Allah’ım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 💞
Gebegunlugu Didemhalil yok merak etme onun gibi değil kayma oluyor pit pir yapıyor sonra istiyosunki bidaha olsun çok güzel bir duygu
NarminAmirli Poyraz_basak 12 haftada erkeye benziyo dedi doktor,18.haftada gidicem bi de,sizde?😊bu arada bazen cildiriyorum bebegim yasiyomu diye😔cunki hicbir belirtim yok,hareketlerini de sabirsizlikla bekliyorim
Buseumut2011 Didemhalil tabiki hatta bazen poposunu ayaklarını falan ittiriyo tek biyerde toplanıyo orası zaten taş gibi oluyo sen baktığında göbeğinde sağda mı solda mı anlıyosun zaten daha neler neler 😍
Poyraz_basak NarminAmirli bendede hicbirsey yok bide ikinci çocuğum benim 15 haftada %90kiz dedi hayırlısı sağlıkla.dogsunlarda gerisi önemli değil endişelenme daha erken haraketler için 18 19gibi başlıyor kimisinin 20 22 bile bulabiliyor benimki sürekli yüzükoyun yatıyor deli ediyo beni her ultrosonda 😀
ece_2206 Ayseege6156 aynen öyle rahat davranıp bana birsey olmaz dememek lazım Ben online çalışıyorum evdeyim ama eşim askeri personel ve risk grubunda üstünü başını değiştirmeden yaklaşmıyor bile bana ben de aylardır evdeyim umursamamak bebeğin hakkına girmek olur ben de böyle partileri günleri ev oturmalarını okuyunca çok sinir oluyorum 🙄