Herkese merhaba 13 Ekim de adet oldum 31 Ekim 1 Kasım yumurtlama gördüm 3 Kasım çatlama oldu dün test yaptım negatifti adet olcak gibiydim 2 gündür ve çok fazla da akıntım vardı bugün iç çamaşırıma ve peçeteye kahverengi kan akıntı tarzı birşey gelmiş çok hafif bi kasık ağrım var ama emin olamıyorum adetim düzensiz yani 35 40 günü bulabiliyor hiç erken adet olmamıştım sizce yerleşme kanaması mıdır adet midir adet olsam kırmızı kan geliyordu direk ve çok şiddetli ağrım oluyordu bayılacak gibi oluyordum.. Yerleşme kanaması yaşayan var mı acaba aranızda ne tarz bir kanama ve ağrı oluyor testte negatif çıktı ama hamile olma ihtimalim var mıdır acaba 😔