Kızlar 38+1deyim düzensiz sancıların var dedi doktorum. Merak ettiğim şey nerden belli oluyor nasıl anlaşılıyor 🙈
Burdaki çizgilerin ne anlama geldiğini bilen var mı? Birinin bebeğin kalp atışı, birinin bebeğin hareketi ve diğerinin de sancı olduğunu biliyorum ama hangisi bilemiyorum. Sancıların kaçı gösterdiğini görmek istiyorum