Umksanbe [url=https://hizliresim.com/4bvzPt][img]https://i.hizliresim.com/4bvzPt.jpg[/img][/url] selam kızlar biz bugün 32+6 haftalığız 🙊😍 oğluşşşş 2130 gram olmuş boyumuz da 48 cm olmuş sizin nerelerdeler ?
Mrn47 Umksanbe günlerimiz aynııı, yazmak isterdim ama şuan bende Bılmıyorum yarın doktor randevum var bende heyecanlıyım acaba kaç kilo oldu boyu ne kadar diye 😊😊😊
Zeynep_cekim Bende bugün gittim 32+2 haftalık 3 kilo 15 gram doğum kanalına girmiş boyu uzun babası gibi kaşları falan belirgindi net olarak gördük 🙈 iki hafta sonra gideceğim tekrar
Umksanbe Zeynep_cekim haha ➌ kilo ise şimdi doğumda ➎ kilo alır eline demiştim ☺️🙊 bizimde doğum pozisyonundaymış ama pooposu sağdaymış solda olmasını tercih ederim dedi doktor bakalım bizim oğlan da uzun maşşallah 🙊 anne uzun baba uzun dayı uzun amcaları uzun maşşallah 🙊😂
Zeynep_cekim Umksanbe bizim teyze ve dayı baba uzun ben halaya çekmişim biraz boy 1.58 de kalmış 😂😂 maşallah sizede 🙈
Zeynep_cekim Umksanbe yok valla kuzum iki hafta sonra tekrar gel dedi onunla ilgili birşey söylemedi henüz
Umksanbe Zeynep_cekim Allah Allah bizimki neden çağırdı acaba erken mi nst ye diye düşündüm bende ama neyse bi gidelim bakalım
ikizkelebeklerim06 Benim ikizlerim de 32+4 geçen hafta gitmiştim biri 1400 diğeri 1900 dü . Bakalım pazartesi ne kaç diyecek 😁