Kızlar az önce sağlık ocağına gittim ebe bebeğimin kalbini dinlerken bir yüksek bir düşük dedi kordon dolanmış olabilir dedi korkuttu beni o cihaz ne kadar sağlıklı ölçüyor ki 🙁 tüm moralim altüst oldu 27 haftalığız Var mı böyle birşey yaşayan Doktora da bugün gitme imkanım yok