Gzmdgn 14. Haftamdayım 6 haftamdan beri kanamam olduğu için hem iğnesini hem tabletini kullanıyorum. Baş dönmesi, mide bulantısı, kabızlık bir sürü yan etki yapıyo bana ama bebeğim için saatini bile aksatmadan kullanıyorum. İhmal etmeyin derim doktor vermişse mutlaka bi sebebi vardır .