Sbnm06 Benim regl dönemlerimdede sancım çok olurdu, o yüzden hamile olduğumu bile günlerce anlamadım.🤭 Sürekli kasık ağırılarım var hala, bebekte rahimde büyüdüğü için bunlar çok normal endişelenme hiç. O haftalarda bende her sancımda bebişe bişey mi oldu kalbi atıyormu yoksa durdu mu diye düşünüp kendimi üzüyordum ama haftalar ilerledikçe dahada rahatlicaksın hele içinde kıpırdansın hiç sorunun kalmicak. 🐰🌼