aylin08166 Merhaba hanımlar ekim ayında kimyasal gebelik geçirdim, değerim önce 18,76 sonrasında 4,96 ya düştü içim içimi yiyor üzülüyorum hayata dönemiyorum sizler geçirdinizmi geçirdikten nekadar sonra hamile kaldınız kalamayan var mı :(((((
34_21_23 aylin08166 kimyasal gebelikten sonra daha rahat gebe kalınıyor diyorlar arkadaşım yaşadı hemen ardından gebe kaldı. Hiç gebe kalmamış gibi düşünün kendinizi daha beteri var. Kürtaj olma derdiniz yok mesela ben usg de bebeğin elini kolunu bile ayırt ediyordum artık sonra kalbi durdu kürtaj oldu. Daha beteri ölü doğum yapanlar var. Kendinizi paralamayın şükür edin sağlıklı gebelik nasip etsin allah
Birgul aylin08166 ben kimyasal geçirdikten sonraki ay kaldım çok şükür bol bol dua et Rabbim gönlüne göre versin
Mercimeginannesi123 aylin08166 kuzum 6 ay içinde 2 defa geçirdim sonuncusundan 4 5 ay sonra hamile kaldım şuan 6 aylık hamileyim psikolojikmen insan yıpranıyor ama inan dert edilecek kadar ciddi birşey degil bunu bir çok kadın yaşıyor fark etmiyor bile hatta çoğu doktor düştükten bile saymıyor, kromozom bozukluğu herhangi Bi sıkıntı filan var ki vücut atıyor inan vardır Bi hayır rabbim hayırlı zamanda sağlıklı hayırlı evlat versin inşallah tüm isteyenlere
aylin08166 34_21_23 Allah korusun Tabiki bunada şükür Kimyasal gebelikte bebek tutunamıyor diyorlar bende bir sorun varda tutunamıyor mu acaba diye düşündüm
34_21_23 aylin08166 hayır genellikle zaten sağlıksız bir döllenme olduğu için bebek oluşamıyor sizinle bir alakası yok 🙏🏻
aylin08166 Mercimeginannesi123 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin doktor ne dedi peki neden tekrarlamış.
Birgul aylin08166 aminn inşallah Rabbim en hayırlı zamanda nasip etsin bende 1 düşük yaptım 4 ay sonra kimyasal geçirdim hiç olmıcak falan diye düşünüyo insan ama Allah geciktiriyorsa güzelleştiyor şükür
Mercimeginannesi123 aylin08166 tamamen sebepsiz hatta çok ağlayıp üzüldüğüm için bana kızmıştı bile. Bebek bile yok ortada bu düşük degil neden dert ediyosun gibisinden, haklıda şuan gebeyim ama kaybetmeyeceğim ne malum rabbim yaşatmasın tabiki ama hersey nasip kısmet üstelik şimdi yüzünü gördüm tekmelerini hissediyorum o zaman hiç bişey yokmuş ortada neden kendimi bu kadar üzmüşüm diye kızıyorum kendime. Kürtaj olmak sıkıntı ki kaldıkki kürtajdan sonra bile hamile kalan birçok kadın var olacağı varsa o bebek eninde sonunda gelecek yani dert etme kendine üstelik bu durumu her iki kadından biri yaşıyormuş fakat adet gecikmesi sanıp bilmiyormuş bile hiç ama hiç riskli bişey degil cok kafama taktım aylarca olmadı önemsemeyi bıraktığım ay oldu çok şükür o yüzden herşeyden önemlisi rahat Bi psikoloji bunu sakın unutma 💕
aylin08166 Mercimeginannesi123 Çok doğru diyorsun da işte insan ilk kez yaşayınca endişe etmiyor değil, çok ağladım kanama başladığı gün inşallah bu ay yine yaşamam Allah yardımcımız olsun
Mercimeginannesi123 aylin08166 hiç üzme kendini Bide şu açıdan düşün ne sende ne eşinde Bi sorun yok gebe kalabiliyorsundemek bu olumlu bak olumlu olsun canım benim cok iyi anlıyorum seni