Tam benlik bir soru bu, doğrusu ben puset aldım yani ana kucağı dedikleri. Pusetin duruş açısından bebeğin duruş açısını karşıladığı da söyleniyo hem araç içi hem taşıma için onu tercih ettim. Ama halen çevremden bununla olmaz portbebe alsaydın diyenler de oluyo