Zzsm ben kullandım kızlar ben bı düşük yapmıştım eşimle görev için ayrıydik olmuyodu mesafeler yüzünden ama ilk bebeğimde 3 4 ay geç olmuştu sonra evimize dönünce clife aldım sadece bir yumurtlama döneminde kullandım 15 gün ve diğer ay adet olmadım bebişimi öğrendim tabi ki Allah’ın izniyle ama onuda bir vesile olarak gördüm tamamen bitkiselde olduğu için şükür şimdi hamileyim🤲🧿 insAllah sizede faydası olur ben adet ağrılarım içinde kullanmıştım daha önce ağrılarımada iyi gelmişti