caglanurr Kızlar 37+3 üm bişey yokken bir anda gene ishal oldum ve zor yetiştim lavaboya çok afedersiniz. Bundan 2 hafta öncede gece ansızın olmuştu yediğim birşeymi dokunuyor yoksa başka bişey olabilirmi
Tugce-75 caglanurr canım doguma yakın ishal oluyomussun bagırsak kendini boşaltmak istiyormuş bu yüzden zaten gelmiş dpgum zamanın da 😊 dikkat et
Merve1656 caglanurr 38+3um 3 gündür af edersiniz ama bende de var ishal durumu bide kasıklarım da da çok ağrı var dün nst de de sancılar 75e çıktı ☺️ doğurmak istiyorum bende artık 😂🙈
Merve1656 Muzeyyenn ilk gebeliğim hiç bilmiyorum bi ara düzenli sancılar çıkarsa 100lere kadar çıkarsa diye duymuştum ama eminde değilim :)