Nurna Gebeliğimin daha çok başındayım kese daha oluşmadı. Dün gece pembembesi az bir kanamam oldu. Doktorum progestan verdi günde bir tane. Bu durumu yaşayan var mı yazabilir mi
Papatya2768 Evet canım benimde yeni gebeliğim var ilk başlarda bende de pembeydi şimdi kahverengi leke oluyor arada bende ilaç kullanıyorum. Merak etme ilk hamileliğimde de böyle olmuştu sağlıklı olarak büyüdü sonraki aylarda olmuyor