AyeMeryemGk Hanımlar gebeliğinin üçüncü haftasında kahverengi kanaması olan var mı sebepleri nelerdir
Vldn AyeMeryemGk doktora gittinmi gitmediyse muhakkak görün her kahverengi leke yerleşme kanaması olmuyor
ebrucan AyeMeryemGk bende de oldu belim ve kasıklarım çok ağrıyordu doktora gidin progestan verdi bana hala kullanıyorum düşük riski olabiliyor çünkü
MustafaNurdange AyeMeryemGk bende de olmuştu kanama ertesi hün normal kanama oldu doktora gittim değerim düşmeye başlamıştı ve düşük oldu bence hemen gidip ni baktırmanda fayda var
Vldn AyeMeryemGk bende düşük yaptım morel bozukluğu yaratmak istemedm ama doktor bana her kahrengi leke düşük tehdidir dedi progestan verdi bir hafta dinlendm ama sonunda kanama olarak düşük yaptm doktora git canım ne diyosa yap