Arkadaşlar 23haftalik hamileyim pazar gününden beri grip gibiyim önce bel ağrım ayak ağrım vardı sonra burun tıkanıklığı hapşırık oldu iki üç gündür de koku almıyorum bol meyve ve su tuketiyorum vitaminimi içiyorum test yapmaya korkuyorum bebeğime zararı olur mu ilaç kullanilabiliyormusunuz atlatanlar yardımcı olabilir mi nasıl atlattiniz