Salihhalime Selamun aleyküm hanımlar siteye yeni üye oldum. Ayrıca gebeliğimi öğreneli 1 hafta oldu şuan çok şiddetli kabızlık var bu normal mi ?bununla alakalı bilgisi olan benimle paylaşırsa çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim forumdaki annelerimize😊
Birgul Salihhalime hayırlı olsun inşallah normal evet kayısı incir ye bol su iç yürüyüş yap cok kötü olursan doktor önerisinde ilaç alırsın
Mammimammi Salihhalime canım doktoruna danış istersen. Ben kabızlık yaşamadım ama bir dönem zorlandım biraz. Doktoruma söyledim. Gebelikte zorlanma bile istemiyoruz. Normal rahatt yapman gerekiyor şurup vereyim demişti. Bi sor istersen