Kızlar 39. Haftadayim bebeğim 3500 olmuş.40+2 de sezaryen ile alınacak ama ben daha fazla kilo almasin istiyorum. Aslında sağlıklı besleniyorum gebelik sekerimde yok test yaptırmıştim ama doktor daha alır dedi. E yemesem hiç olmaz çocuğa yazık. Zaten 2 haftadir tat koku alamiyordum korona olduğumdan dolayı o yüzden abur cubur vs hiç yemedim , normal beslendim yani. Haftaya kadar daha alır mı ki bilemedim.