m060918 Kızlar bütün ilk günüm aşırı bi yanma var ve kahverengi leke geldi normal mi sizce iltihap mi sökülüyor acaba
m060918 Happykariner inofolic kullansana canım ondan olumlu sonuç alan çok bide sende yanma falan olmuşmuydu
Happykariner m060918 yok canım yanma olmadı ama inofolic alacagım bakalım adete 7 gün kaldı bu ay olmazsa alıp başlayacagım