Arkadaşlar 2. Gebeliğim 37. Haftaya girdim bugun özellikle hareketlerde yavaşlama azalma ve karnımda sertleşme var sanki bir yere toplaşmış gibi ara ara alt kasıklarıma baskı ve hafif sancı hissi veriyor bu durumu yaşayanlar yada aramızda bilgili arkadaslar varmı 🥰