kubraaaaaaaaaa başımdan geçeni söyleyim. Gebeliğin başında ovaldi kese şekli ve doktorum kese şekli sağlıksız dedi ilaçlarla desteklendi ve sonuçta şekil tam yuvarlağa döndü. 16 da göstermedi keseden belli olsa o zamana kadar o zaman da çoktan cinsiyet söylerdi. Malesef gerçek payı yok ☺️ sağlıkla gelsin bebeğiniz