Merhaba, normalde reyap hastanesine gidiyordum ama doktorum hastaneyi bırakıyor özel muayenehane açıyor.
31 haftalığım
Yakuplu birinci hastanesinde doğum yapacağım sanırım doğum fiyatı alan varmi acaba ?
Birde hangi doktora gidiyorsunuz memnun musunuz ?