Dilrubaaa0727 Kızlar adetim üç gün geçti ama sancım var ve beyaz kreması akıntı geliyor bir haftadır hep Islaklık var test demeyin şimdi karantinaya girdik kızlar çıkamıyoruz
Selin59 Dilrubaaa0727 canım test yapmadan nerden bilelim hamile misin değil misin sadece bunlar gebelik belirtisi değil
gamzecee Dilrubaaa0727 internetten şipariş verebilirsiniz kargo şirketinizde dağıtımdayken arayıp kapınıza asabilir
mommyjean Dilrubaaa0727 umutlandırmak istemem ama beyaz akıntı hamilelik belirtilerinde var ama adet öncesi de olabiliyormuş. Benim de 3. Günüm henüz adet olmadım bakalım nolcak göğüs ağrım var benimde peçete ile silerken Bi kayganlık var genital bölgemde hayırlısı artık