Selin59 bigunanneolucak ben hiç yerleşme kanaması yaşamadım. Her kadın da olmuyor ki o.. ben ilişki yaşadıktan bir kaç gün sonra kasık ağrısı falan yaşamıştım sadece başka hiçbir belirtim yoktu
ysms19 bigunanneolucak reglin 4. Günü evde test yapıp öğrendim. Ertesi gün doktorda gebeliğim kesinleşti. Doktor kontrolünden 3 gün sonra koyu kahve birkaç damladan ibaret lekelenme yaşamıştım.
Eserekliruhalim Regl tarihimden 3 gun once bi lekelnme yasadim devami gelmemisti. Kanda 1 hafta sonra cikti ama
Zehraaa98 bigunanneolucak canım benım 5+4 ken falan kahverengı peçeteyı sılınce helen bı lekem oldu 2 saat dalan surdu
Mondlicht bigunanneolucak adet günümde kahve leke geldi dedim heralde bugün olacagım takvimdeki gibi bu arada düzenli adet olurum 28 günde bir. Sonra öğlene doğru artar bu kanama diye ped taktım ama ped sadece kahve leke oldu devamı gelmedi o gün
Bibliophilia-1991 bigunanneolucak ilişkiden on gün sonra yaptım hemen çıktı erken gebelik testinde adetime 2 gün vardı merak ettim kan da da çıktı 3 4 gün sonra da kahverengi lekelenme oldu bir gün sürdü geçti