Ohaezgi Diilaa allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah😇 benimde 97gün yaklasık 3ayım var🤲🏻
Tgbakdgl Kizlar konuyla alakali degil ama şu sıralar vajinamda boyle igne batar gibi bisey oluyo normalmi ?
Semabkr Tgbakdgl bizim de 96 gün kaldı. Bende çok heyecanlıyım . Gunler geçmek bilmiyor insaAllah sagsalim kucağımıza aliriz. 🥰🥰😍😍
Ela_85 istanbul3434 benim de 14 Mayıs uygulama 18 Şubat diyor doktorum 19 hayırlısı artık ne zaman geleceği belli olmaz