Bugün 38+5teyiz en son doktorumuza 2 hafta önce gittik baş geliş ama hala kanala inmemişti. Cuma günü tekrar kontrol var sanırım çatı muayenesinide o gün yapıcak ama ben biran önce doğurmak istiyorum artık kanala inmez diye korkuyorum ne nişan var ne su bi kaç gün önce bi ağrım oldu 2 saat sonra geçti belki totem tutarr😁