Rojda24 Kızlar bugün şeker yüklemesi yapıldı sabahtan bana ve öğlen sonra hep vitamin ve omega ilacını içiyorum bugün de aynı o şekilde yemek yiyip öğlen ilacımı alim mi yoksa bugün içmeyip yarın mı alsam doktora sormayı unuttum ne yazık ki
Rojda24 Tugce1803 sağol canım :) ama Eczden tiroid ilacım bitmişti onu aşmaya giderken bugün tiroid ilacı sabah içemedim test olduğu için sonra içsem olur mu dedim yok yarın iç bugün şeker testi yapıldığı için yarından başla tiroid ilacına tekrar demişti belki vitamin de öyledir diye düşündüm
Tugce1803 Rojda24 tiroid aç karına içiliyor o yüzden öyle demiştir, diğer vitamin ilaçları tok karına olduğu için bir sorun olacağını düşünmüyorum. Bende aynı şekilde yapmıştım tiroid ilacını bir gün sonra içip diğerlerini aynı güm içmiştim☺️