asiltosumm35 Gd1992 canim bende 32. Haftamda kestirdim. Yani biraksalar ben daha erkende kestiririmde birakmadilsr beni 😂 en son artik dedim yeter kestiriyirum kestirdim
HamzaMoms Gd1992 kestirmedim ben uzun sac sevdiğim için işime geldi cok inanmıyorum bu söylentiye ama aklım karışıyor senin gibi zaten son haftalarındasın bekle bence bnmde 34. Hafta azıcık kırıldı bekliyorum
Saniss Gd1992 kestirme dediler hiç uğraşamam çok uzamıştı bunalıyordum gittim kestirdim ömür veren rabbim doğacak günde belli ölecek günde. Bu tarz batıl şeylere inanmayın