Merhaba kızlar ben 2 gün önce beta hcg verdiğimde 198 çıktı dün ilişkiden sonra kanamam oldu biraz ve bugün sabahta kahverengi akıntım hiçbir ağrım sızım yok gayet iyiyim doktora gittim tekrar kan verdim 165 e düşmüş doktor adet gecikmesi olarak gör bebek tutunamıyor demekki sen yine folik asitini iç 2 gün sonra tekrar gel dedi kanama hakkında falan hiçbişey demedi kafam karıştı bugün devlette randevum var tekrar gitsem ve progestan verse istesem acaba kafam çok karışık çok üzgünüm akşamdan beri ağlıyorum ne yapacağımı bilmiyorum düşükte olmadı hiç ağrımda yok